Alla inlägg den 5 april 2013

Nu har vi bestämmt oss för att börja lägga upp

 

våra videos på Youtube!

 

 

 

Så våran YT-kanal heter "LilaApa01". Ni ksk inte

 

hittar den nu pga att vi inte hag några videos på

 

den änsålänge, men annars är det bara att ni

 

prenumenerar!!!!

 

 

  // Alva & Moa

Hej mitt namn är Moa men spelade Kinji. Jag har inte bloggat på länge av en hel massa saker. Jag är här igen och jag och Alva ska blogga mycket. Jag och Alva är som systrar vi kan bråka och typ nästan kalla varandra för idioter men sen är vi bästisar igen. Men för att prata om mig igen så är jag 11 snart 12 år. Är en svensk vanlig bloggare, eller vanlig är jag inte för jag Bloggar ju på lilaapa och då är man ju lite speciell. Nu är jag i Kåbdalis och har varit här sen torsdag och är här till söndag. När jag kommer hem igen ska jag göra en video. Kramis.

               

Presentation


Kon`nichiwa!!!
Vi är två snart 12 åriga tjejer vid namn Alva och Moa. Vi gör även Japan videos när vi är Kinji och Giito.
Vi kan gärna samarbeta med företag
mail: Lilaapa@live.se
Vill ni följa oss så heter vi Lilaapa01 på youtube, Kik och Instag

Kategorier

Kontakta oss!

Om ni vill kontakta oss så gör ni det på:

LilaApa01 @ KiK

LilaApa01 @ Youtube

LilaApa01 @ Instagram

LilaApa@live.se

LilaApa.bloggplatsen.se

Fråga mig

50 besvarade frågor

Länkar

Translate

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards