Alla inlägg den 17 april 2013

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 17 april 2013 19:28

  1. Bloggar jag läser
  2. om mig
  3. dagens outfit
  4. älskar /klarar mig inte utan
  5. Jag hatar
  6. Familj
  7. Mitt rum

 


Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 17 april 2013 19:06

 

Länkbyte med Pinkbeauty.bloggplatsen.se! Supersöt och jättebra blogg för er som vill ha bra sminktips osv!     



  

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 17 april 2013 18:38

Hej sweeties! ( Och hackare)


Nu har jag och Moa fått tillbaka bloggen efter att den har varit hackad i eftermiddag. Vi vet inte vem som har gjort det än, men jag misstänker samma person som förra gången. Det är så hilma fasansfullt irriterande och elakt! Att ta en blogg av någon är som att ta någons katt/hund eller vad man nu har för djur. Så jäkla onödigt! Förlåt ni snälla läsare som inte fått någon update men som ni märker så har vi inte tagit oss in på bloggen. Till hackaren vill jag säga att vi har nytt lösenord osv nu, och vi vet att alla hackare där ute bara är avensjuka på vissa som faktist har framgångsrika bloggar! Lägg ner. Åhhh, kan inte skriva mer nu innan jag slår sönder datan för att jag är så arg!

     

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 17 april 2013 07:50

Försök gissa om ni kan!







Hypernervokraptiskadiafragmavibrationer. (Hicka)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kon`nichiwa!!!
Vi är två snart 12 åriga tjejer vid namn Alva och Moa. Vi gör även Japan videos när vi är Kinji och Giito.
Vi kan gärna samarbeta med företag
mail: Lilaapa@live.se
Vill ni följa oss så heter vi Lilaapa01 på youtube, Kik och Instag

Kategorier

Kontakta oss!

Om ni vill kontakta oss så gör ni det på:

LilaApa01 @ KiK

LilaApa01 @ Youtube

LilaApa01 @ Instagram

LilaApa@live.se

LilaApa.bloggplatsen.se

Fråga mig

50 besvarade frågor

Länkar

Translate

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards