Alla inlägg den 18 april 2013

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 18 april 2013 21:18

Na betyder vatten på thai...


Nu ligger jag under mitt täcke och bloggar, hehe. Har just påbörjat den sista veckan med tandställningen jag har nu, bläää vad jag icke gillar tänder! Men jag ska iallafall försöka somna efter att jag har läst lite, det regnar som uta björnen där ute, haha det bara BANG PANG POFF på taket... Hihi ;D På tal om björnar så är Luleå Hockey helt körda nu mot saik (jag vet inte vilket lag det är så jag skriver saik som det står som förkortning där man ser poängen på tv)
Imorgon ska jag och Moa öppna paketet som vi har fått från Wanties, ÅÅHH JAG KAN INTE VÄNTA!! :) Mamma kommer med det till mig på morgonen(ska till henne efter skolan) tack Mamma om du läser det här! Jag ska även på Lovisas kalas imorgon, GRATTIS till Lollo om du läser detta! Det blir nog Skojj Skojj Skojj! Jag kan inte säga vad jag har köpt till henne nu för tänk om hon får reda på det då blir det ju icke Skojj Skojj Skojj, men en ledtråd är att en av sakerna är över 400 stycken och den andra luktar YUMMIE!
Försök gissa?! :)

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 18 april 2013 15:44

Hej bloggen!
Idag har jag börjat lära mig Thai, hehe. Har redan lärt mig att räkna och några djur! ;D Idag regnar det jättemycket:( Snart ska jg fara på träningen och sedan ska jag hem och packa till mamma och plugga ännu mera thai.

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 18 april 2013 14:15

KLicka för att komma till bloggen

//Moa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kon`nichiwa!!!
Vi är två snart 12 åriga tjejer vid namn Alva och Moa. Vi gör även Japan videos när vi är Kinji och Giito.
Vi kan gärna samarbeta med företag
mail: Lilaapa@live.se
Vill ni följa oss så heter vi Lilaapa01 på youtube, Kik och Instag

Kategorier

Kontakta oss!

Om ni vill kontakta oss så gör ni det på:

LilaApa01 @ KiK

LilaApa01 @ Youtube

LilaApa01 @ Instagram

LilaApa@live.se

LilaApa.bloggplatsen.se

Fråga mig

50 besvarade frågor

Länkar

Translate

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards