Alla inlägg den 14 april 2013

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 14 april 2013 16:10

Jag har haft en helt underbar helg, vi har varit ute, lekt med trollet, sovit, nötat Justin Bieber musik. Igår kom min bror och hans tjej. Jag har även varit ap arg är mina släktingar dissae MIN KILLE JUSTIN *Intresse klubben antecknar* nu sitter jag i bilen och lyssnar på take you. Till er justin bieber fans, såg ni J 'snya video <3 ha de gött.

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 14 april 2013 16:10

Jag har haft en helt underbar helg, vi har varit ute, lekt med trollet, sovit, nötat Justin Bieber musik. Igår kom min bror och hans tjej. Jag har även varit ap arg är mina släktingar dissae MIN KILLE JUSTIN *Intresse klubben antecknar* nu sitter jag i bilen och lyssnar på take you. Till er justin bieber fans, såg ni J 'snya video <3 ha de gött.

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 14 april 2013 15:11

Chooho!

Idag har jag varit ute och grillat och tagit det lungt, fixat en bok till i veckan, hämtat mina nycklar hos Mamma. Nu ska jag packa och fixa till skolan imorgon. Har även en massa Ryska i veckan så måste ta och fixa det också. Imorgon har jag träning och skola, ska även svara på frågestunden och redigera en video som jag, Moa, Lollo, Sab och Licha spelade in och en överraskning till er!! Samma på Tisdag, på Onsdag har jag inget planerat och på Torsdag träning, Fredag till Mamma och fara på Lollos kalas! Så måste fixa present. Sen så ska jag lämna in recept på Sushi (  ) till HK`n! Hoppas att vårat paket från Wanties kommer i veckan!!  Kan inte vänta!! ;D

 


  



Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 14 april 2013 09:40

 

Converse - All Star Canvas Hi hos Mylovebasket ASOS - ASOS Moustache Face Expander Watch hos Mylovebasket

 : Converse och mustachschchser! (hihihih så bra jag är på att stava :D)

 

Modström - Von Flower Print Jeans hos Mylovebasket

: Domhär "Sytt-ihop-gamla-gardiner-byxorna"!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kon`nichiwa!!!
Vi är två snart 12 åriga tjejer vid namn Alva och Moa. Vi gör även Japan videos när vi är Kinji och Giito.
Vi kan gärna samarbeta med företag
mail: Lilaapa@live.se
Vill ni följa oss så heter vi Lilaapa01 på youtube, Kik och Instag

Kategorier

Kontakta oss!

Om ni vill kontakta oss så gör ni det på:

LilaApa01 @ KiK

LilaApa01 @ Youtube

LilaApa01 @ Instagram

LilaApa@live.se

LilaApa.bloggplatsen.se

Fråga mig

50 besvarade frågor

Länkar

Translate

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards