Alla inlägg den 7 april 2013

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 7 april 2013 20:43

Nu för tiden får vi inte många (bra..) men när vi var Kinji och Giito så fick vi miljontals, då brydde vi ju oss inte eftersom allt var en teater. På min (moa) och Alvas gammla bloggar fick vi hatkommentarer (inte många) och det kändes. Men här är tips hur ni hanterar en hatkommentar:

  1. Ta bort den så slipper du se den
  2. Prata med en kompis/familj om du behöver prata
  3. Skiv inte ett svar eller "svar på tal inlägg" för då värkar du bry dig och då blir det bara fler...

Om du INTE bryr dig så är det kul att:

  1. Godkänn kommentaren så andra får se hur mesiga haters är -.-

Hejdå //Moa

 Failad bild men försökte värka ledsen, hehe...

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 7 april 2013 18:21

Nu har  vi en kik där ni kan kika men både mig (MOa) och Alva.

Vi heter........LilaApa01 

Här är andra ställen som vi finns på:

Youtube (klicka) 

instagram (klicka) 

Blogg (klicka)  hehe  

//Moa och Alva

 

 

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 7 april 2013 18:05

Ni är de finnaste läsarna i världen som kikar MYCKET men oss och kommenterar fina saker osv... 

så ni förtjänar ett namn och inte fans (för vi har fans). så ni heter......... Apisar 

Kanske inte det bästa namnet men det heter ni iallafall ^^ 

Kramisar

//Alva och Moa 

Kom ihåg frågestunden:  

  (klicka på bilden för att komma till inlägget)

 

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 7 april 2013 17:29

 

Nu kör vi igång med frågestund här på bloggen eftersom vi har en hel del läsare som undrar saker! ^^ Fråga på, vi svarar på alla frågor i en eller flera videos! (På ett eller annat sätt)


Så fråga på! ;D

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 7 april 2013 14:02

Jag heter Kittkaty!
Ni får gärna kika med mig!
Ni kan fråga saker, önska videos, önska inlägg och bara kika vanligt som hej. Ni kan skicka fan bildisar och bildisar på er, fan texter osv..... Kittkaty är mitt namn.
Kom ihåg vår instagram lilaapa01 FÖLJ. Följ och även på Youtube. Lilaapa01

Av Kinji och Giito/ Alva & Moa - 7 april 2013 13:18

Last day in Kåbdalis :P
Igår slog jag svanskotan och de gjorde Skit ont, trodde de skulle bli bra till idag men näää. Rammlade igen på svanskotan så nb ligger jag och myser i solen istället. Nu ska ni få läsa min och en häxas konversation:
Häxa: Moa nu börjar du gnata för mycket på din pappa. Det är inte okej.
Jag: ursäkta att man har ont *irriterat*
Häxa: men det förstör omgivningen
Jag: lyssna inte då!!! *arg*
häxa: är du en 3 åring eller en som fyller tolv?
Jag: Du ska hålla tyst, du kunde inte åka igår, i förrgår eller dagen innan de! *hus i helvete*
Senare på dagen:
Häxa: jag har så ont i benen...
Jag: är du en 3 åring eller en som fyller 100?
Hoppas ni förstår att jag hatar arga människor.

Som nu ser på bilden så har vi skapat en Instagram till bloggen / YT-kanalen! Detbehövs heter "LilaApa01" precis som vår YT-kanal! Där kommer vi lägga upp bilder på oss, och uppdateringar om bloggen osv..... Följ gärna! ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kon`nichiwa!!!
Vi är två snart 12 åriga tjejer vid namn Alva och Moa. Vi gör även Japan videos när vi är Kinji och Giito.
Vi kan gärna samarbeta med företag
mail: Lilaapa@live.se
Vill ni följa oss så heter vi Lilaapa01 på youtube, Kik och Instag

Kategorier

Kontakta oss!

Om ni vill kontakta oss så gör ni det på:

LilaApa01 @ KiK

LilaApa01 @ Youtube

LilaApa01 @ Instagram

LilaApa@live.se

LilaApa.bloggplatsen.se

Fråga mig

50 besvarade frågor

Länkar

Translate

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards